سینماکلیک

با یک کلیک وارد دنیای هنر شوید

سینماکلیک

با یک کلیک وارد دنیای هنر شوید

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

‌‌‌‌‌
دو جایزه جشنواره روسیه به فیلم «راند چهارم» رسید
.
فیلم‌ سینمایی «راند چهارم» که به کارگردانی و نویسندگی علیرضا امینی، تهیه کنندگی مرتضی شایسته و مجری طرح علی اوجی تولید شده است در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم‌های درون خانوادگی روسیه موفق به کسب دو جایزه بهترین بازیگر زن برای الهه حصاری و بهترین فیلمبردار برای مرتضی غفوری شد.
.
در فیلم «راند چهارم» بازیگرانی همچون پژمان بازغی، الهه حصاری، علی اوجی، آناهیتا درگاهی، شکیلا سماواتی، زهرا میرزایی، مرتضی علی‌آبادی و جشمید هاشم پور، رایان سرلک و روشا شیرین نقش آفرینی دارند.
.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سرنوشت ۲ زن با حضور یک مرد در هم تنیده شده است پس از آنکه مرد در جریان اغتشاشی خیابانی ناپدید می شود، همسرش بیخانمان و بیکار می شود و زنی که برای اث6بات بیگناهی خود احتیاج به شهادت او دارد، در زندان چشم انتظار می ماند
.
گقتنی است، جشنواره فیلم‌های درون خانوادگی روسیه از ۱۷ تا ۲۱ تیر ماه سال جاری در شهر یارسلاول در کشور روسیه برگزار شد.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۰۰ ، ۱۳:۵۰
سینما کلیک

«داستان عروسک» آماده نمایش شد

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۶:۵۶ ب.ظ


«داستان عروسک» آماده نمایش شد
.
مراحل پایانی صداگذاری فیلم کوتاه «داستان عروسک» توسط علیرضا علویان به پایان رسید و این فیلم به کارگردانی شکیلا سماواتی آماده عرضه شد.
.
فیلم کوتاه «داستان عروسک» به کارگردانی شکیلا سماواتی و تهیه کنندگی محمد قدس پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس تولید خود آماده ارائه به جشنواره‌های داخلی و خارجی می‌شود. سحر ستوده به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارد. همچنین احسان رضوانی به همراه شکیلا سماواتی نویسندگی این اثر را به عهده دارند.
.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سحر عروسک می‌سازد، عروسک هایی که زنده نیستند اما زندگی کردند.
.
دیگر عوامل عبارتند از:
مدیر فیلمبرداری:امیر کریمی
طراح صحنه و لباس:آبتین برقی
طراح گریم:امید گلزاده
دستیار اول و برنامه ریز:علی مهرآسا
عکاس: مریم رضوی
فیلم پشت صحنه: مرجان بختیاری
جلوه های ویژه ی میدانی:آرش آقا بیک
تدوین: روزبه کلباسی
مدیر تولید:محمد حیدر قلی
تصحیح رنگ: علی تصدیقی
صداگذار: علیرضا علویان
صدا بردار: علی علوی
مدیر صحنه:سونیا فرهاد آبادی
.
پیش‌تر شکیلا سماواتی در فیلم «راند چهارم» به کارگردانی علیرضا امینی، سریال «دراکولا» مهران مدیری و نمایش‌های، «سوگواری قبل از مصیبت» به کارگردانی کهبد تاراج، «سرزمین پدری» به کارگردانی محمد قاسمی، «مهراوه‌ی عشق» به کارگردانی راشین امامی «کوریولانوس»به کارگردانی مصطفی کوشکی به ایفای نقش پرداخته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۰۰ ، ۱۸:۵۶
سینما کلیک

پخش سریال «دودکش ۲» از سه شنبه آغاز می شود

يكشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۵:۴۶ ب.ظ

‌‌‌

پخش سریال «دودکش ۲» از سه شنبه آغاز می شود
.
به گزارش روابط عمومی پروژه، در حالی که قرار بود پخش سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از شنبه پنجم تیر ماه آغاز شود، به دلیل انجام مراحل پست پروداکشن، این مجموعه کمدی از سه شنبه هفته جاری روی آنتن خواهد رفت.
.
گروه تولید این روزها پس از بازگشت از گرگان به ضبط بخشهای باقیمانده در تهران و انجام مراحل فنی سریال می پردازند.
.
هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و الهام اخوان و (با حضور) بهنام تشکر و (بازیگران  خردسال) حسین شهبازی، مهنا سیدی، هانا عباسی در «دودکش ۲» بازی دارند.
.
طراح و سرپرست نویسندگان سریال برزو نیک نژاد است و نویسندگان سریال محمد تنابنده و شهاب مهربان هستند.
.
در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است! بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می رسد، بستر قمپزش گسترده تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند، تاثیر گذار هستند!».
.
یادآور می شود؛ فصل اول «دودکش» از سریال های پرمخاطب شبکه یک تلویزیون بود که ماه رمضان سال ۹۲ روی آنتن رفت و پس از آن بارها از شبکه های مختلف بازپخش شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۰ ، ۱۷:۴۶
سینما کلیک