سینماکلیک

با یک کلیک وارد دنیای هنر شوید

سینماکلیک

با یک کلیک وارد دنیای هنر شوید

«قورباغه» امشب پخش‌ شد

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴ ق.ظ

مخاطبین محترم سریال «قورباغه» حتما می‌دانید تاخیر در پخش این سریال مربوط به مسایٔل قضایی بوده و نماوا از هفته‌های گذشته آمادگی پخش این سریال را داشته است.
.
در روزهای گذشته نماوا برای احترام به مخاطبان خود، با همراهی ساترا و وزارت ارشاد اسلامی و با تعامل با قوه‌قضاییه تلاش خود را معطوف به حل مشکلات پیش‌آمده، پیرامون پخش سریال «قورباغه» کرد تا شرایط پخش هر چه زودتر مهیا شود. بر همین اساس و طبق رایزنی با نهادهای ذی‌ربط و بر اساس دستور قوه‌قضاییه، به اطلاع می‌رسانیم مشکلاتی که پیرامون پخش سریال قورباغه وجود داشت برطرف شده و این سریال امشب به صورت انحصاری از نماوا و اپلیکیشن روبیکا منتشر می‌شود.
.
ضمن تشکر از صبوری و همراهی شما عزیزان، لازم به توضیح است پس از صدور مجوزهای لازم، این هفته، سریال«قورباغه» چهارشنبه ساعت 8 پخش شد و از هفته های آینده طبق برنامه از پیش اعلام شده، این سریال به صورت انحصاری هر دوشنبه راس ساعت ۸ از نماوا پخش می‌شود.
.
از همراهی شما مخاطبان گرامی که در این مدت پیگیر اخبار سریال«قورباغه» بودید کمال تشکر را داریم و از شما دعوت می‎‌کنیم بیننده اولین قسمت سریال«قورباغه» از نماوا باشید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۴
سینما کلیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی